Wedding & Event Planner

PLANIFICARE SI CONSULTANTA pentru nunta sau orice alt eveniment PAS cu PAS!
Poate fi o cununie civila, o petrecere corporate, o zi in aer liber sau un picnic pentru angajatii tai!

Persoana de legatura intre voi doi si petrecerea voastra (implicand persoanele / firmele implicate) spre o buna desfasurare a evenimentului este Wedding Planner-ul nostru, Irina Abagiu.

Irina, alături de echipa ei de organizări va oferi multe motive pentru o frumoasă colaborare.

  • De ce sa lucrezi cu noi in organizarea nuntii?
  • Cum sa fii fără griji, sa ai un eveniment bine organizat si de succes?

Ca si Event Planner, imi doresc ca evenimentul sa aiba accent pe oameni, pe dorintele lor, buna dispozitie, zambet si pe iubire.

Va ghidez către o nunta frumoasă ținând cont de dorințele voastre!

Sunt o fire empatica si rezonez usor cu ideile voastre!  

Pe măsură ce am acumulat experiențe, ideile și serviciile au ev oluat.

De la începutul și până la finalul nunți, te poți baza pe mine și ai încredere ca fac recomandări doar în care cred și care au demonstrat onestitate și profesionalism.

Ca si Wedding Planner iti prezint mai jos mai multe din responsabilitățile mele:

– creez un check list personalizat;
– programez întâlniri cu furnizorii;
– propun locații, furnizori și colaboratori;
– organizez petrecerea burlăcitelor (opțional și petrecerea după nunta) cu toata recuzită necesare;
– organizez “cununia civila și tradițiile”;
– ma deplasez în locații și țin legătura cu responsabilitatea restaurantuluii;
– propun decor, stil si personalizez tematic;
– creez planul salii, lista de invitati, fisa eveniment, program eveniment;
– pregatesc si coordonez fiecare moment al serii;
– ma ocup de inchirieri, plati si returnarea obiectelor inchiriate.

        Serviciul de organizare este diferit pentru fiecare cuplu / firma in parte si de aceea doar după prima întâlnire putem discuta despre costuri si timpul dedicat de Planner identificând împreuna tot ce este necesar.

Aștept cu nerăbdare sa conturam nunta voastră pas cu pas!

 

 

 

 

Cu drag 

Irina Abagiu

Wedding Planner-ul vostru